Forum Forum hobbystyczne Stronghold Net Strona Główna
Forum hobbystyczne Stronghold Net
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Campaign Manager (version 0.1)
daniel22


Dołączył: 18 Gru 2005
Posty: 1112
Odpowiedz z cytatem
Jak to powiedział kiedyś jakiś programista, wersja 0.1 jest wtedy kiedy coś już działa, akurat w Managerze coś już działa, i aby zaspokoić Waszą ciekawość i mnie nie zgnoić Razz, pokazuje go, mała instrukcja do jego działania i sterowania.

Co można robić?
- Przemieszczać jednostki z armii do armii, miasta do armii, armii do miasta, miasta do miasta
- Przesuwać mape
- Budować budynki (do testów starczą budynki handlu i obronne)
- Rekrutować jednostki (do testów starczą 3)
- KaĹźde miasto ma osobny skarbiec
(Miasto York niechcąco sie wkradło na mape i jest niedostępne)

Instrukcje :

- Aby wejść do panelu miasta - klikamy na nie, aby wyjść z niego klikamy, prawym klawiszem myszki (UWAGA! Zanim wejdziemy do innego miasta/armii wychodzimy z panelu miasta/armii w którym byliśmy, ponieważ aplikacja wariuje potem troche)
- Rekrutujemy jednostki klikając na ich symbole, trzeba ostrożnie klikać i znaleźć odpowiednie miejsce Very Happy, gwarantuje jednak że wszystko działa!
- Budujemy kolejny poziom budynków handlu klikając na te "++", wtedy podnosimy np. poziom budynku handlu z "Brak budynków handlu" do "Targowisko miejskie"
- Aby przemieszczać jednostki, KLIKAMY NA ICH LICZBE (jednostki przenosimy po JEDNYM oddziale) panel miasta sam sie zamyka a my od razu klikamy na miasto/armie gdzie chcemy ten oddział przenieść, jeśli nie uda sie za pierwszym razem, radze spróbować jeszcze raz, bo również zapewniam że to działa
- Przesuwamy mape na strzałkach

1000 linii kodu prawie, uff, mam nadzieje Ĺźe sie spodoba Smile.


http://www.sendspace.com/file/tjggbo
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćAdres AIM
all filippo


Dołączył: 23 Gru 2006
Posty: 661
Skąd: Kszo Ostrowiec xP
Odpowiedz z cytatem
Niezły ale trochę niestabilny. Dopracuj i będzie git. ^^
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćOdwiedź stronę autoraAdres AIMYahoo MessengerMSN Messenger
daniel22


Dołączył: 18 Gru 2005
Posty: 1112
Odpowiedz z cytatem
all filippo napisał:
Niezły ale trochę niestabilny. Dopracuj i będzie git. ^^

Jak ja kocham takie posty, niestabilny? Wiesz wogóle co to słowo znaczy? Jak nie to znajdź w słowniku, a nie wypowiadaj sie.

Bo co jak co ale moje aplikacje zawsze są stabilne Very Happy.
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćAdres AIM
all filippo


Dołączył: 23 Gru 2006
Posty: 661
Skąd: Kszo Ostrowiec xP
Odpowiedz z cytatem
No niestety wiem i powiem tak: menager się zawiesza, wychodzi sam i jednostki piechoty pływają po środku morza, miasta są też na morzu.
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćOdwiedź stronę autoraAdres AIMYahoo MessengerMSN Messenger
daniel22


Dołączył: 18 Gru 2005
Posty: 1112
Odpowiedz z cytatem
Mógłbyś już nie pisać postów Filippo bo tylko sie dzisiaj ośmieszasz zauważyłem ^^. No cóż, z reguły na głupoty nie odpowiadam, ale zrobie wyjątek.

Cytat:
menager się zawiesza

Cóż Ty masz za kompa że 220kb exek Ci sie zawiesza co? No nie wiem, nie chce go obrazić, ale te 16MB RAM-u masz chyba żeby Ci Manager poszedł? Jak nie to sorry, ale to są minimalne wymagania i chodzi stabilnie na nich Very Happy.

Cytat:
wychodzi sam

Sprawdź czy Twój łokieć nie leży na klawiszu zawnym ESC. Smile

Cytat:
jednostki piechoty pływają po środku morza

No co Ty nie powiesz... żartujesz chyba, ja takiego szczegółu nie zauważyłem... n/c Confused

Cytat:
miasta są też na morzu.

J/w.

Radze spojrzeć na koniec na mojego pierwszego posta, bo jestem już teraz w 100% pewien że nawet go nie przeczytałeś. Dziękuje za uwage, a teraz prosze o jakieś mądre uwagi, tak żeby mnie nie rozbawiały Razz.
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćAdres AIM
Ardeth


Dołączył: 29 Kwi 2006
Posty: 612
Skąd: Tychy
Odpowiedz z cytatem
A ja sobie z ciekawości sprawdziłem Very Happy I wiesz mi nie wychodzi, nie zwiesza się, ale jednostki i dwa miasta są na Oceanie Atlantyckim, a York na Morzu Bałtyckim.
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćAdres AIM
daniel22


Dołączył: 18 Gru 2005
Posty: 1112
Odpowiedz z cytatem
Ardeth przecież wiem że sa Razz, to była ironia do Filippo Razz. Narazie robie to dla testów, po co mam układać miasta idealnie? Ehh ludzie :p.
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćAdres AIM
Czes


Dołączył: 29 Gru 2005
Posty: 539
Skąd: Z Mediolanu
Odpowiedz z cytatem
Cytat:
Cóż Ty masz za kompa że 220kb exek Ci sie zawiesza co? No nie wiem, nie chce go obrazić, ale te 16MB RAM-u masz chyba żeby Ci Manager poszedł? Jak nie to sorry, ale to są minimalne wymagania i chodzi stabilnie na nich Very Happy.


No wiesz Daniel... nie każdy może tak szastać pieniędzmi na super sprzęt...

Razz
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćOdwiedź stronę autoraAdres AIM
all filippo


Dołączył: 23 Gru 2006
Posty: 661
Skąd: Kszo Ostrowiec xP
Odpowiedz z cytatem
Daniel nie potrzebuje super kompa bo ja z kompa praktycznie już nie korzystam, chyba że do szkoly jak jest mi coś potrzebne a z tego co wiem to Ty też kompa nie masz super extra.
Cytat:
No wiesz Daniel... nie każdy może tak szastać pieniędzmi na super sprzęt...

Zamiast na kompa wolę wydać kasę na jakiegoś palmtopa, kino domowe albo na ciuchy. Razz
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćOdwiedź stronę autoraAdres AIMYahoo MessengerMSN Messenger
Czes


Dołączył: 29 Gru 2005
Posty: 539
Skąd: Z Mediolanu
Odpowiedz z cytatem
All ty się już nie ośmieszaj postami na ten temat Razz

Te "wymagania" co Daniel podał cokolwiek kosztowały może 7 lat temu... a reszta to już żarty na ten temat.
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćOdwiedź stronę autoraAdres AIM
Graff


Dołączył: 31 Mar 2006
Posty: 514
Skąd: Poznań
Odpowiedz z cytatem
Czcionka jest taka, że nie idzie się doczytać, a przenoszenie większych ilości jednostek jest straszne. Poza tym nie mam zastrzeżeń.


Cytat:
All ty się już nie ośmieszaj postami na ten temat

Popieram.
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćAdres AIM
Odyn
Admin

Dołączył: 18 Gru 2005
Posty: 1092
Skąd: 53°42'N, 20°58'E
Odpowiedz z cytatem
W końcu mapa dobrze wygląda Smile

Jeśli uda ci się zrobić ten program do końca i wszystko będzie działać, to będę na prawdę pod wrażeniem. W zasadzie już jestem Razz Z tego mogą być nawet niezłe pieniądze jeśli dobrze się postarasz Wink

Koncepcja i sposób działania jest jak najbardziej poprawny, więc możesz bez obaw dalej tworzyć.
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćAdres AIM
Lord Volf


Dołączył: 15 Sty 2007
Posty: 319
Skąd: Szkocja
Odpowiedz z cytatem
O nie tylko nie "konta KomandorĂłw" poprzez bank i sms-y xD ...
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćAdres AIM
daniel22


Dołączył: 18 Gru 2005
Posty: 1112
Odpowiedz z cytatem
Prace idą pełną parą mimo że mam naprawde mało wolnego czasu. Dziś zrobiłem system poruszania całą armią, a nie tylko poszczególnymi oddziałami.
Postanowiłem również time-line projektu dema na przyszły weekend. Do dema będą potrzebne 4 osoby, frakcje to Anglia, Irlandia, Szkocja i Flandria. Narazie skupiam sie na samej mechanice zamiast na mapce.
Dziś jednak na małe rozeznanie prac screen :

Te pół przeźroczyste pole to takie w jakim kręgu może sie poruszyć dana armia w turze Smile, dzięki temu obejdzie sie bez skrzeczenia że temu mniej a temu wiecej przesunąłem armie Smile.
Aby ruszyć armią, wystarczy z panelu wybrać "Rozkazy" i kliknąć w docelowe miejsce armii.
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćAdres AIM
daniel22


Dołączył: 18 Gru 2005
Posty: 1112
Odpowiedz z cytatem
Zdecydowałem jednak że zamiast bawić się w przesyłanie plików, moje sprawdzanie, Campaign Manager zrobie w formie GRY, a zabawa będzie się toczyła na forum (dyplomacja) a przesyłany bedzie zwykły save (podobnie jak w M2TW).
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćAdres AIM
Campaign Manager (version 0.1)
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)  
Strona 1 z 2  

  
  
 Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi