Forum Forum hobbystyczne Stronghold Net Strona G│ˇwna
Forum hobbystyczne Stronghold Net
Odpowiedz do tematu
Zasady The World Conquest
daniel22


Do│▒czy│: 18 Gru 2005
Posty: 1112
Odpowiedz z cytatem
Oto zasady zabawy kampanii online. Te zasady b─Öd─ů z pewno┼Ťci─ů uzupe┼éniane dlatego warto raz na jaki┼Ť czas tu zajrze─ç.

OGÓLNE :
1. Mistrz Gry, czyli ja, ma racje w ka┼╝dym przypadku. Rozstrzyga wszystkie spory, prowadzi nacje Pa┼ästwo Ko┼Ťcielne.
2. Uczestnik zabawy The World Conquest mo┼╝e posiada─ç pod swoj─ů opiek─ů tylko jedn─ů nacje! Je┼Ťli zostanie zauwa┼╝one podw├│jne rejestrowanie si─Ö, nast─ůpi wyrzucenie natychmiastowe z zabawy.
3. The World Conquest jest to kampania online, prowadzona przez internet, forum, komunikatory itp. i nie ma ona wog├│le wp┼éywu na dzia┼éanie ┼Ťwiata rzeczywistego. Jest to tylko zabawa.
4. Obra┼╝anie, obelgi na innych uczestnik├│w zabawy nie b─Öd─ů tolerowane (oczywi┼Ťcie poza zabaw─ů).
5. Kampania online jest prowadzona w systemie turowym, dzi─Öki czemu mamy przewa┼╝nie du┼╝o czasu na reakcje na ruchy wroga.
6. Jedna w kampani online trwa ok. 3-6 dni, zale┼╝y od zanga┼╝owania uczestnik├│w oraz czasu wolnego Mistrza Gry.
7. Jeden dzień ziemski trwa w kampanii online 1 rok.
8. Kampania online jest jednym ze spotka┼ä z innymi graczami i porozumiewaniem si─Ö z nimi. Ka┼╝dy gracz chcia┼éby odczyta─ç nasze posty na forum i wiadomo┼Ťci w komunikatorach. Dbajmy o nasz j─Özyk ojczysty.
9. Przypominam ┼╝e kampania online nawi─ůzuje do danego okresu, w tym wypadku ┼Ťredniowiecza przez co proszenie jest o zachowanie odpowiedniego klimatu na forum.
10. Uczestnicz─ůc w kampanii online zgadzasz si─Ö na regulamin zabawy, oraz zobowi─ůzujesz si─Ö do jego przestrzegania.

RELIGIA :
1. W zabawie The World Conquest wyst─Öpuj─ů 5 rodzaj├│w religii : Islam, Katolicyzm, Prawos┼éawie, Buddyzm i Poga┼ästwo.
2. Religia w zabawie nie ma żadnego wpływu, na nasze uczucia religijne w życiu codziennym.
3. Religia w The World Conquest jest tak zbudowana ┼╝e nie obra┼╝a niczyich uczu─ç religijnych, je┼Ťli kto┼Ť ma inne zdanie na ten temat, to mo┼╝e opu┼Ťci─ç kr─ůg zabawy.
4. Spory w religi katolickiej s─ů rozwi─ůzywane przez aktualnego Papie┼╝a, w tym wypadku Mistrza Gry.
5. Ka┼╝da religia mo┼╝e wypowiedzie─ç tzw. ┼Üwi─Öt─ů wojne innej frakcji b─Öd─ůcej poza swoj─ů religi─ů. Zasady ┼Üwi─Ötej wojny, u katolik├│w krucjat ustala Papie┼╝, u muz┼éuman├│w d┼╝ihad├│w imanowie. Inne frakcje ustalaj─ů sami zasady ┼Ťwietej wojny.
6. Ka┼╝da religia posiada r├│wne uprawnienia w zabawie.
7. Wszystkie spory "zabawowe" pomi─Ödzy religiami rozstrzyagaj─ů frakcje wierz─ůce w dane religie.

MIASTA, ZAMKI i JEDNOSTKI :
1. W The World Conquest wyst─Öpuj─ů dwa rodzaje stolic prowincji : Miasta i Zamki.
2. Podstawow─ů r├│┼╝nic─ů pomiedzy miastami i zamkami jest to ┼╝e miasta s─ů nastawione na handel, nauke i produkcje, natomiast zamki na rekrutacje ┼╝o┼énierzy i wojny.
3. Zamek mo┼╝na zamieni─ç w miasto i na odwr├│t za op┼éat─ů 2000-6000 floren├│w (zale┼╝y od rozbudowania), trzeba si─Ö jednak liczy─ç z tym ┼╝e oczywi┼Ťcie niekt├│re budynki po zamianie stracimy.
4. Zamiana taka trwa od 2-3 tury.
5. Obowi─ůzuj─ůca lista jednostek i budynk├│w jest na forum w temacie Lista jednostek i budynk├│w, obowi─ůzuje ona wszystkie frakcje.
6. Lista jednostek unikatowych dla danych frakcji jest r├│wnie┼╝ dost─Öpna na forum w temacie Lista jednostek i budynk├│w.
7. Liczba oddzia┼é├│w kt├│re si─Ö mieszcz─ů w garnizonie zamkowym jest r├│wnowa┼╝na z poziomem rozbudowania zamku/miasta.
8. Zmiany w li┼Ťcie jednostek i budynk├│w mo┼╝e wprowadza─ç tylko i wy┼é─ůcznie Mistrz Gry.
9. Zdecyduj─ůc si─Ö burz─ůc budynek w mie┼Ťcie/zamku otrzymujemy za jego wyburzenie 20% procent jego pocz─ůtkowej ceny.

BITWY - CZYLI SYSTEM MISTRZA GRY:
1. Bitwy s─ů w pe┼éni zautomatyzowane systemem zorganizowanym przez Mistrza Gry.
2. Do wyniku bitwe nie mo┼╝na mie─ç ┼╝adnych pretensji poniewa┼╝ s─ů one rozgrywane r├│wno dla ka┼╝dej frakcji.
3. Wynik bitwy zale┼╝y od : jednostek bior─ůcych udzia┼é w bitwie, genera┼é├│w, morali jednostek i zm─Öczenia, klimatu, pogody, umiej─Ötno┼Ťci jednostek, do┼Ťwiadczenia i terenu.
4. Systemu rozgrywania bitwe nie zna nikt inny poza jego tw├│rc─ů czyli Mistrzem Gry.

GENERAŁOWIE :
1. Liczba gwiazdek (*) obok imienia genera┼éa podaje jakie umiej─Ötno┼Ťci i do┼Ťwiadcznie ma dany genera┼é.
2. Generał ma bardzo duży wpływ na styl i wynik bitwy.
3. Genera┼éa uczestnicy mog─ů sami stworzy─ç wymyslaj─ůc mu imie i do┼é─ůczaj─ůc jednostki.
4. Nowo stworzony genera┼é posiada zawsze jedn─ů gwiazdke do┼Ťwiadczenia.
5. Genera┼é mo┼╝e pa┼Ť─ç ofiar─ů przekupstwa.
6. Wy wyadku ┼Ťmierci genera┼éa, ca┼éa armia prowadzona przez niego wraca do najbi┼╝szej rodzimej prowincji.
7. Generał może być potępiony za herezje przez inkwizytorów, wysłaników Papieskich.

RUCHY ARMII I BUDOWANIA :
1. Wybudowanie budynku :
[nazwa miasta][obecny stan kasy][jaki budynek]
2. Rekrutacja jednostki :
[nazwa miasta][obecny stan kasy][jakie jednostki]
3. Przesuni─Öcie armii :
[imie dow├│dcy armii][prowincja gdzie sie znajduje]do[prowincja gdzie ma sie uda─ç]
4. Zatakowanie miasta/zamku :
[imie dow├│dcy armii][prowincja gdzie sie znajduje]do[Miasto/Zamek nazwa miasta/zamku]
5. Do┼é─ůczanie jednostek z garnizonu do armii w terenie :
[nazwa miasta sk─ůd chcemy do┼é─ůczy─ç][jakie jednostki]do[imie dow├│dcy do kt├│rego chcemy do┼é─ůczy─ç]
6. Do┼é─ůczanie jednostek z armii w terenie do garnizonu :
[imie dow├│dcy armii z kt├│rego do┼é─ůczamy][jakie jednostki]do[Miasto/Zamek nazwa miasta/zamku]
7. Tworzenie nowego generała :
[wymy┼Ťlone imie naszego nowego dow├│dcy][miasto gdzie tworzysz]
8. Zatakowanie armii w terenie wroga :
[imie dow├│dcy armii]do[nacja wrogiej armii i prowincja gdzie sie znajduje, np. Bizancjum w Saloniki]
9. Burzenie budynku :
[miasto gdzie jest budynek]zburz[jaki budynek]
10. Zwolnienie do domu oddziałów :
[miasto gdzie s─ů oddzia┼éy]zwolnij[jakie oddzia┼éy]

WYSYŁANIE RUCHÓW I KONTAKT :
1. Wszystkie ruchy wysyłamy na e-mail kampania_online@op.pl
2. W temacie e-maila ma sie znale┼║─ç nazwa nacji oraz numer tury.
3. Na wszelkie pytania odpowiadam pod numerem gg - 7015849 je┼Ťli tylko mam czas!
4. Na e-mail nie odpowiadam na pytania.
Ogl▒da profil u┐ytkownikaWyÂlij prywatn▒ wiadomoŠAdres AIM
Zasady The World Conquest
Nie mo┐esz pisaŠ nowych tematˇw
Nie mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Odpowiedz do tematu